Druga strona gier wideo
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Prężnie rozwijający się rynek branży gier wideo zaowocował zdecydowaną poprawą gier nie tylko pod względem wizualnym, lecz również pod względem czysto technicznym. Od początku XXI wieku elektroniczna rozrywka wyewoluowała na tyle, iż stała się nie tylko dziedziną skierowaną „od graczy dla graczy”, ale w pełni profesjonalnym środowiskiem – przemysłem generującym potężne zyski wraz z coraz lepszą jakością oferowanych produktów. Nie oznacza to jednak, że twórcy współczesnych gier komputerowych są bezbłędni. Również i oni popełniają ich sporo sprawiając, iż gracze z coraz większą uwagą przysłowiowo „patrzą im na ręce”. Wielu spośród nich – graczy uwielbiających dany tytuł – odkrywając poszczególne błędy pojawiające się gdzieś choćby i w samej ich strukturze, wysyła do twórców specjalne raporty z określeniem dokładnej lokalizacji błędów, co ma na celu, do pewnego stopnia, wymuszenie poprawy i stworzenie tak zwanej „łatki” aktualizującej stan gry, w której raportowany błąd już się nie pojawia.