Słodycze reklamowe
1 vote, 8.00 avg. rating (125% score)

Każda duża firma musi zaopatrywać się w gadżety dla klientów. Wręczanie drobnych upominków swoim kontrahentom ma za zadanie kreować pozytywny wizerunek firmy, wzbudzać pozytywne emocje u klientów i przywiązywać ich do danej marki. Jakie upominki są najlepsze i przy tym nie zrujnują budżetu firmy? Wszak trzeba ich zamawiać zawsze w ilościach hurtowych.

Bardzo dobrym rozwiązaniem są słodycze reklamowe. Można zamówić ich dowolną ilość, w zależności od potrzeb danej firmy. Pamiętajmy tylko, że jest zawsze zamówienie minimalne, na przykład od 5 kilogramów. To jednak nie jest przesadnie duża ilość słodyczy. Zamawiając takie materiały reklamowe, można zaprojektować swój własny wzór opakowania lub etykiety. Powinno znaleźć się na nim logo firmy. Słodycze reklamowe mogą być pakowane na kilogramy – zamówić możemy na przykład 30 kilogramów cukierków takich jak krówki. Rozdawać je można klientom na sztuki. Można też wrzucić do naczynia i postawić na biurku, tak aby każdy mógł się poczęstować.

Słodycze reklamowe można także zamawiać w opakowaniach zbiorczych, w których znajduje się po kilka sztuk słodyczy. Opakowaniem może być mały kartonik, pudełko lub woreczek, oczywiście opatrzony firmowym logotypem.

Słodycze to bardzo ciekawy stosunkowo niedrogi upominek dla klientów. No bo przecież kto z nas nie lubi słodyczy?